Anasayfa Kurumsal Kalite ve Müşteri Politikası

Kalite ve Müşteri Politikası

Kalite ve Müşteri Politikası

İBF Doğan İnşaat, hizmet verdiği sektörde en güvenilir şirketler arasında yer almakta, güven duygusunun insan ilişkilerinin temelindeki en önemli yapılardan biri olduğu bilinciyle çalışmalarını sürdürmektedir. İBF Doğan İnşaat bu bilinç doğrultusunda yönetim ve kalite politikasında çıkış noktası olarak “GÜVEN” ve “MEMNUNİYET” duygusunu esas almış, kalite politikasını ise aşağıdaki ilkeler doğrultusunda belirlemiştir:

  • Toplam kalite felsefesi doğrultusunda şirket ve birim hedeflerine ulaşmak için takım ruhu ile çalışmak ve her zaman gelişime ve yeniliğe açık olmak,
  • Uluslararası Kalite Yönetim Sistemleri doğrultusunda kalite yönetim sistemimizi belgelendirmek,
  • Üstlendiğimiz projelerde müşteri taleplerini doğru algılamak, isteklerini doğru yönlendirmek ve bu isteklerin teminine maksimum düzeyde uymak,
  • İş programı ve teknik şartnameler çerçevesinde bütün projelerimizi zamanından önce bitirip teslim etmek,
  • İş süreçlerini analiz edip geliştirdikten sonra bütün iyileştirme faaliyetlerini çalışanlarımızın doğal davranışı haline getirmek,
  • Çalışanlarımızın sağlığını, güvenliğini, bugününü ve yarınını güvence altına almak, bağlılığını ve memnuniyetini artırmak amacıyla sürekli aktiviteler düzenleyerek eğitim ve bireysel gelişimini sürdürmek, şeffaf yönetim ilkesi doğrultusunda bilgi, sorumluluk paylaşımı ile yetkilendirilmiş takım ruhunu sürekli dinamik tutmak.